Accesarea platformei se realizează prin folosirea numelui de utilizator și a parolei pe care viitorul utilizator le primește în urma unui acord realizat cu echipa idea-soft. După primirea acestora, toți cei implicați în acest proces al Registrului Genealogic pot accesa online platforma.
După ce numele de utilizator și parola au fost create, vei avea nevoie doar de conexiune la internet.
Aplicația a fost proiectată pentru a funcționa online, deci un criteriu major care a fost luat în considerare a fost securitatea sa. Platforma este sigură, iar datele date nu pot fi accesate decât de persoanele cu care tu decizi să le împărtășești. Securizarea datelor se face prin folosirea numelui de utilizator și a parolei, drept pentru care nu trebuie să te îngrijorezi în ceea ce privește vizibilitatea lor.
Fie că ești controlor, conducător de rasă sau crescător, poți accesa platforma în funcție de accesibilitatea pe care o primești de la cel care a inițiat crearea registrului rasei/efectivului. Utilizatorul inițial poate decide cu cine partajează vizibilitatea animalelor introduse de el în registru și informația legată de acestea. Conducătorii de registru au posibilitatea de a crea nume de utilizator și parole pentru crescători astfel încât aceștia să poată accesa informația completă asupra animalelor pe care le dețin.
În aplicație utilizatorii creati aparțin unui singur rol iar rolurile și acțiunile premise fiecăruia sunt predefinite.
Conducătorul de rasă poate configura drepturile pe care fiecare utilizator al aplicației (crescătorul, responsabilul de asociație) îl are astfel încât fiecare dintre cei implicați să-și poată îndeplini atribuțiunile prin accesare informațiilor conexe acestor atribuțiuni.
De aceea, în exemplul mai sus menționat, crescătorii nu pot elibera certificate de origine. Ei îți pot verifica doar efectivul, singurii care pot elibera aceste certificate fiind administratorii rasei, și anume conducătorii registrului.
Echipa Registrului Genealogic General poate schimba aplicația în funcție de nevoile specifice ale fiecărei asociații în parte. Comunicarea între utilizatori și echipă se face ușor și rapid.
Ex: Dacă dorești să primești un e-mail lunar cu numărul de oi înregistrat, această cerință personalizată este adresată echipei care va implementa în timp util.
Echipa Registrului Genealogic General oferă și acest serviciu. Spre exemplu, dacă utilizatorul decide că din lipsa unei persoane competente sau a timpului, nu-și poate introduce în platformă efectivul de animale pe care îl are sub forma unui document scris sau al unuia Excel , atunci echipa noastră te poate ajuta pentru a introduce toate aceste date în aplicație.
Această informație o poți obține consultând pagina Despre Aplicație.